torsdag 15 maj 2014

Sanna, packning och egentid

Ikväll har jag haft besök av världens bästa Sanna! Hon är helt underbar! Alltid massa skratt så tårarna flödar... Roligare 25 åring får man leta efter!!
När hon häckar här ett par timmar, var det dax att packa inför helgens äventyr.. I morgon drar jag till Västerås med Lucas.. Eller ja, han drar med sin klass, på schackturnering, och jag åker med tjejligan, i en bil . Jag, Maria & Elinore samt Elinores son Wille (som är åksjuk, därav bilen för hans del) åker egen bil..  Vi ska ändå vara riktigt tramsiga när vi kör om bussen på motorvägen.. Räcka "fuck you", moona mm, hahaha, så är planen iaf, får se hur de blir med det! ;) 
Ska träffas/mötas på ett äventyrsbad i Västerås vid 14 snåret. Där ska klassen härja i 3h.. Jag hoppar badandet.. Tar en kaffe eller nått under tiden...  Sen drar vi och käkar å Mc eller nått för att sedan åka till deras sovställe, som jag fortfarande inte vet vart de blir....??? Antingen i en skolsal el på ett vandrarhem.. Får info i morgon... Bra där!!  
Där lämnar vi av Wille. Sen styr vi vidare till Hotell Kompassen i Enköping, där vi 3 ska sova... Vi ska ha en liten brudkväll, med vin, cigg, gotter och massa snack! Love it! Såklart är det ett Scandic hotell!! Och finns det något hotell som har bättre frukostar än Scandic?? Nääää, verkligen inte. Totalt oslagbara är dom. Kommer bli en låååång frulle på lördag.....
Matlåda till Lurre är fixad. Såklart pannkakor, kanelgifflar, släta bullar och lite godis... Sovsäck, luftmadrass är packad, även badkläder, handduk, extra kläder.. Tror inte jag missat något! Bara tandborste och mobilladdare som ska ner i morgon. Jag själv reser lätt.. Ett ombyte (än sålänge, kan få ångest i morgon bitti och packa ännu mer. Inte alls ovanligt för att vara Linda!) ,medicin, vin, salta pinnar, nötter, loka vatten.. hmm,  behövs mer? Kommer bli hur bra som helst!
Nu har jag legat och chillat till min spellista jag fått order om att göra av min "vise man"  var kväll.. Känns faktiskt superbra!! Kl rusar bara iväg dock... snart 00:00, Crazy banana!!! Upp om 5½h.. Aja, kan sova i bilen eller nått....
 
 
Underbara Sanna <3
 
Rödtjut
Vitt bubbel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar