lördag 31 maj 2014

Äntligen!!

Äntligen lossnade skiten på vågen idag!!! -1,3 kg på 1v. Total magisk känsla i kroppen... Som vanligt trodde jag på ett plus... Har trots allt misskött mig minst 2 ggr denna vecka... Alkoholintag både igår samt i onsdags, och mängden mat (middag) har varit något mer än det normala... Men det har funkat ändå!!! Nu har jag -0,7 att tamas med fram tills midsommar.. Idag känns det lätt som en plätt.. Men jag vet också att det kommer bli tufft ( prestations ångest delux bor i min kropp just nu) Vägen till midsommar är inte spikrak... De kommer fallgropar, de är jag medveten om... Och inga genvägar finns de heller... Men såklart kommer jag att fixa detta!!!!
Ska vara hundvakt nu med i 2 v.. Så nu kommer jag iaf ut på promenader, 2-3 ggr/dag.. Alltid en början å motion ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar