lördag 3 maj 2014

Kusinhäng, karpaltunnelsyndrom & back om track

Idag har 2 av Lucas kusiner varit och hängt med oss, Pontus & Maja. Blev en mycket mysig em. Lucas var i himmelriket...
Jag slafsa ihop en ny snabb tårta, och dom var mina försökskaniner.. Hehe.. Det blev väldigt lyckat.
Magiska tårtan
Pingistajm med Ponte
Maja tyckte det var rolgare med bilspel...
Vi är en rätt social släkt, hehehehehe

Jag har sedan några dagar, haft förbannat jävla pissont i mina händer... De sticker och domnar i vissa fingrar och även upp i hö armen.. Har mest troligt karpaltunnelsyndrom, alltså en nerv i kläm vid tummen.. Fick tid hos arbetsterapeut om 2v.. Ska bli skönt!


Och yes, jag är back in buisnes på instagram! Yes, jag är beroende, jag erkänner.. Kan inte vara utan..Hahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar