måndag 18 november 2013

upp, upp, upp,,, Crap!

Jag har gjort om Lena Ph´s låt -" Ont det gör ont.... " litegrann...
-Upp det går upp, det går upp, å de e ennnteeee braaaa.   åh alla omkriiiiing, de märker ingen tiiiing, men de gör jaaaa, ja jaaaaaag, ja jaaaaag " 
Typ så nånting.....



Oh yes... Jag var på återbesök på vv i lördags... Grrr, morr fräs... +1,5kg på 4 v... Not good!!! De låter kanske inte så mycket... men det är det för mig... De är ju en ½ stjärna för bövelen... Om 4v kanske de är ytterligare 1,5 kg... De är så jefra lätt och lägga på sig extra bomull i bilringarna... Sen tar det flera månader innan de är väck... Katastrof..

Jag ligger fortfarande inom mina ramar.. men vet själv jag haft "lördag" både lördag & söndag de senaste veckorna... Senast igår faktiskt... Jag var fast besluten om att ta de lugnt med allt onyttigt... Tills Lucas börja baka... Kladdkakemuffins & negerbullar... Sen blev de äppelkaka till efterätt, och massa överblivit gotte i soffan under kvällens gång.. Kan säga jag hetsåt... Så snabbt att jag bet mig i läppen .... och då kände jag min begränsning... Nu får de vara nock!!! De kommande helgerna innan jul ska jag köpa lösgodis tillsammans med Lucas, så får han plocka de han vill ha, så tar jag till Micke, sen får de vara nock... Så äter jag inte så mycket helt enkelt. De knepet funka hela förra hösten och i våras. Sen släppte jag på tyglarna helt förmycket....

Sen har jag ju slutat med vanliga cigg också.... Kör e-cigg nu... Så de kanske med spelar in i ökningen... Vem vet.....??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar