onsdag 13 november 2013

Ibland går det undan...

I fm, när jag satt på jobbet ringde det på mobben, ett 010 nr... Tänkte att det var en jobbig försäljare... Men jag svarade ändå.. Det var arbetsförmedlingen... Min handläggare hade fått in ett jobb som hon trodde passade mig, på arbetsträning.... Det var på Olympiahallen i Hbg.. ( Omg! vad ska min man säga hehehehehehe) Det rörde sig om adriministrativa uppgifter samt lite kaffekokning mm... Vi ska upp och hälsa på unde v49 och se om det är ngt för mig... Ja, ibland går de bannemaj undan.... Vi får se hur det blir


Jag ska inte fortsätta jobba på Kvd. Det fungerar inte här för mig. Jag kommer inte vidare, utan mår fortfarande dåligt. Och de kan inte erbjuda mig andra uppgifter som skulle kunna fungera för mig. Så jag, arbetsgivaren och f kassan tog ett gemensamt beslut om att skriva in mig på rehabgruppen på arbetsförmedlingen. Tills dess att jag hittar en annan arbetsplats, kommer jag vara kvar på 25% på Kvd. I måndags var jag och blev inskriven hos min handläggare på arbetsförmedlingen. Vi pratade om vad jag skulle klara av, vad jag vill jobba med, alt skola om mig helt med annan utbildning. Tanken är att min kommande arbetsträningsplats, ska leda till en fast tjänst. Känns skönt att bollen är i rullning.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar