onsdag 6 november 2013

Systerdotter har varit på seans

Sanna var på seans förra veckan. När jag läste detta brast jag i gråt, på direkten.. Men var ledsen på ett positivt sätt. En otroligt lättnad av att han mår bra nu,  lilla pappa.. <3. Och jag är så sugen på att gå på seans själv. Har mailat till en i Malmö som jag fått tips om. Jag behöver verkligen komma i kontakt med honom! Vill veta så allt är "ok" mellan oss...

Här kommer allt som är skrivet från seansen.

En man.
Jag får ont i bröstet med honom, tappar all ork och är trött.
Han visar att han är glad och har inte ont längre, ni har funderat på hur han mår och har tänkt på honom. Han har det bra.
ni har stor släkt, han kan inte hålla koll på alla.
Det är din morfar du har på andra sidan.
Du är lik din mamma.

Han är intresserad hur det går för er?
Hur går det för dig? Du har varit lite vilsen.

du och din bror har inte alltid kommit överens, ni är också lika varann.
Du velar mycket, Han säger sluta tro att du inte kan, du kan!
Han älskar när du släpper loss, va dig själv. du kommer gå långt på det.
han säger att du behöver spara pengar.

Han pratar om när du va 14-15,haft någon revolution. Det gick knappt prata med dig.
Han kommer ihåg ett minne, något om någon moped, fick ej. fick en cykel.

Är din kille rädd för något därhemma?
du är rätt tuff, han säger att du ska vara lite snällare mot honom.
Gift om några år, han ser dig i brudklänning, och du kommer få många barn.
Har du lärt dig laga mat än?
Han säger att de va längesen ni alla i familjen träffades.
se till att träffas oftare och umgås.

har ni bokat resan ännu?
morfar står här i badshorts redo.
han har världens största leende.

Hälsa mormor, han visar ett minne om någon musfälla.

Du går en kurs, se till att fokusera, du kan!
Det handlar om att tro på sig själv.
När du städar, sopar du grejor under mattan då?
Morfar ser det.

Hälsa mamma, han undrar hur är det med henne?
han saknar henne.

Han känner sig alltid välkommen.
Han är ofta hos er och kollar så allt är bra.

Vem har en hund som ser konstig ut?
din morfar visar en hund, den beeter sig konstigt och ser konstig ut, lite rolig.
Jag kan inte säga rasen, men den är konstig. haha

Här är lite minne som han sa att jag skulle ta med mig. så kanske någon visste:
- någon ville bli brandman.
- Pilbåge + ekorre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar