torsdag 10 september 2015

Vägning i morgon ,,, hmmm ...

I morgon bitti är det vägning.... Är det inte minus krossar jag vågen.... Förväntar mig minst 0,5kg, annars blir jag sur.... Men kanske inte går som jag vill ändå,,,, har helt förmåga pp över om dagarna ( inte alla dagar, men några) 

Ikväll med det middag på enmanshand igen.. Tråkigt att äta ensam varje dag... Har gjort de nu sen i söndags... Tur Lucas kommer på måndag så man får lite sällskap ... Fredrik äter aldrig...inte mat...och de är typ sant.. Nån gång på helgen äter han.. Ikväll blev det fläskfilé med wokade grönsaker och en gaffel nudlar,,,, fast ska jag vara ärlig då slängde jag 80% av maten...för de var tråkigt att äta... Jag förstår alltmer alla ensamma och gamla människor som aldrig lagar mat... Jag skulle kunna leva på en pågenlimpa om kvällarna ,,, men inte min kropp.... Hade sett ut som en michelingubbe efter 1v... Hehehe... Min kropp behöver mat för att må bra, även om den är i obalans just nu... 

Frullen idag blev på jobbet... Mina knäckisar var där... 2 falu rågrut med banan på... Mumma 

Veckobonusen är helt orörd denna vecka....tyvärr blev det inga bonuspoints denna vecka heller.. Måste ta tag i motionen ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar