torsdag 10 september 2015

Provsmakning, förflyttning av mamma och middag framför tv:n

I måndags börja vi sälja nya produkter i kiosken.. En ny frukost .. på flaska . Igår hade jag och Bestrice provsmakning av dom... 
Vi gilla den vita bäst.. Ananas och banan. As god! Tyvärr har inte försäljningen kommit igång ordentligt för eleverna fattar inte hur viktig frukosten är....de går hellre till grannen och köper godis... Men bara att härda ut.. Förhoppningsvis vänder det.. 
Lurre kom iaf och köpte lite knäckebröd .. Han gilla det .. Wasa sandwich med ostsmak.. Vi passa på att snabbchatta lite med Sanna som var hos mormor... 

Och på tal om mormor/mamma , så har hon en misstänkt stroke... Och har blivit flyttad till strokeavdelningen nu.. 
Jag och syrran var och hälsa på igår.. Idag väntas förhoppningsvis en magnetröntgen
Förstår hon har tråkigt... Delar rum med en okänd och ingen tv.. Strokeavdelningen innebär också vila av hjärnan..så lite aktivitet så möjligt med andra ord . 

När jag kom hem var jag ensam..så tog middag på tumanhand framför tv:n och idol.. 
Lövbiff, ris och massa ugnsrostade grönsaker... 6pp tot... Vägning i övermorgon... Mötte dessa Kos-kilona ha försvunnit nu... Nu har jag varit jättelrdentlig!!!! 

Har ff svinont i mitt ben... Ska ringa idag och förhöra mig om bettet.. Ska de göra såhär ont? Jag är livrädd jag kommer dö eller bli förlamad ..mest troligt hjärnspöke igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar