tisdag 1 september 2015

Dag 2 i Nya tag... och helomvändning för arvingen

Checklistan ser typ ut som igår... Middagen byttes ut från omelett till biff med pot och brunsås .. En husmanskost med andra ord.. Blev så mätt så jag fick ont i ryggen ...
Och till detta - Maaassa ugnsrostade grönsaker ❤️ 

Är helt matt i kroppen idag... Slö orkeslös och kan inte tänka ... Tror jag är på avgiftning efter semestern hehehe .. Förlite sprit och socker i kroppen helt enkelt... Igår hade jag inget sockersug alls... Idag har jag massor... Skulle kunna trycka i mig 200g marabou nu ( gärna helnöt) och en halv burk nutella till detta ... Men väljer en kopp te istället .. 
Syrran vägde sig idag ,,efter 1v har hon losat över 2kg!!!! Magiskt!!! Känslan är fantastisk..❤️❤️❤️ 

På jobbet har jag mest hängt i cafeterian idag.. Känns gött att vara tillbaka.. Bea , min nya arbetstränar person, är helt okej.. Lite rapp i käften och tål sarkasm .. Gör de hon ska utan konstigheter. Och humor har hon imellanåt .. Precis som de ska va i min värld 😜 
Vi pysslar och piffar lite om dagarna.. Just nu ser där såååå tråkigt ut.. Något måste hända.. 😀 

Lurreman trivs som fisken i vattnet på skolan.. ❤️ Inga gråtattacker, inga suckar, inga ångestattacker mm.. Han e  glad, han skrattar , han ler, han har nya kompisar, och arbetssättet passar honom helt perfekt!!!! Dock är han ständigt trött i kroppen.. Stackarn har träning 5 dagar i veckan nu samt 1-2 matcher på helgen... Så sällan vila...  Men de kanske är en vanesak...
På elevens val, har han Mat och Bak.. Igår blev det hallongrottor.. Han var helnöjd ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar