onsdag 23 september 2015

Busa till det ...skäll , gnäll och järnföråd

Idag busa jag till de på jobbet... Trots jag ana vad som skulle hända ,,,men ibland får man chansa här i livet .... 
Jag tog in snabbnudlar i cafeterian .... 
Ungarna har tjatat sönder mina öron,,
De öppnar påsen lite,,krossar till dom,,häller i kryddan, och äter dom "RÅA"!!?? som chips/popcorn .. De älskar det!!! Sålde som satan .., alla 16 påsar slut på en kvart typ... Jag såg dollartecken i pengalådan,,,hade nöjda barn,,,, Meeeeeeeen,,,,, skolsyrran haffa mig och typ ströp mig....
Fick en uppläxning av att Allt innehöll snabba kolhydrater,,att detta definitivt inte var bra för varken barn el vuxna,,att vi är en hälsoskola mm mm.... Jag hade anat att detta skulle hända.... Hade dock fått tillåtelse av el-chefo att sälja ,,men hon stoppa detta ändå,,,hon är hälsoansvarig i slutändan ... Så fick ta väck de igen,,,, eller rättare sagt, inte köpa in mer.... Kul sålänge de vara ,,, men jag är inte färdigbusad på långa vägar... Hehehe ... När man minst anar något , kommer de dyk upp fler godsaker 

Kväll, ensam,,,mannen åkte på Erics match,,,Äta bör man,,,, tog rester frå. Igår..men tillsatte broccolimos,,,för de är den ända grönsak vi har hemma.... 
Järnförådet påfyllt för resten av månaden... Glömde krydda den med både salt,vitlök och smör,,, smaka absolut ingenting ,,,såååå tråkigt ... 
Har varit kass på att äta idag.... Grrrrrr 
Haft en pissedag som gjort jag glömmer bort.. Not okej .... Jobb, mamma,,,suck,,, 
Så istället för broccoliskit, skulle jag vilja ha : smulpaj med extra smulor  med vaniljvisp , Dajm , varm chocklad med vispgrädde och marshmallows ,, lösgodis , maraboukaka ... Rödvin,,,,, Och chipps med dippa.... Undra bara vad min checklista sagt... Den hade blinkat rött..... 
Tar en satsumas istället ... ❤️😀
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar