torsdag 10 september 2015

Nytt besök hos farbror dr , uppskjuten spåning och lugn em

Rövsmör,,,,,- mitt nya svordomsord här... Låter fräckt och fult! Kan användas om man är förbannad, irriterad och vansinnig !
Ff ont i benet..de är svullet,ömmar och sprider sig då och då... Ringe vc i morse och de bad mig komma 11:30 för undersökning då de inte lät bra... 
Både sjuksköterska och läkare titta på det..och förstod jag hade ont.. De såg huvudet på den lilla jävlen ( fästingen) men kunde inte ta ut den.. Den kommer av sig själv.. Går heller inte att öppna och tömma bölden när den är så svullen.. Näheee.... Så nu har dom ritat runt svullnaden så ska jag på återbesök i morgon för att se så det inte spritt sig mer.. Får jag feber var de inte alls bra heller... Antibiotikan ska ta borrelian men ibland kanske man fick sätta in ytterligare en kur.. Vanligtvis går svullnaden och ömheten ner direkt, men tyvärr tillhör jag folket som de såklart inte gör det på... Nämen, så otippat ...... 

Sen ringde spåtanten och sköt på vår date till nästa vecka, nästa torsdag... Moget,,,,jag vill ju dit nuuuuuuuuuuuuu...... Jaja, vad är en bal på slottet ,,,?

Haft en lugn och skön em... Inte gjort ett piss.... Hängt i soffan med paddan och blivit vansinnig på alla jävla pisshelvetes jobbiga flugor!!!!!!! Vill utrota alla !! Vad är deras uppgift i världen , egentligen?? Till att störa folkslaget eller? Fyller dom nån sorts funktion ?? Känns inte som det ... 
Avslutar med mitt fantastiska ord igen - Rövsmör ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar