tisdag 15 september 2015

Brun ,, nytt boende, Lurrevecka och jobb x 2

Helgen som passera var en dryglo helg.. Varit superlåg och känt mig som en jävla bitterfitta... Kan inte sätta fingret på vad vad bara.. Men borrelian och mammas propp har säkert orsakat en del.. I söndags kände jag för en förändring för att bryta mönstret lite .. Färgade håret här hemma.. Köpte mellanbrun färg .. Blev inte super... Lite för mörkt tyvärr... Men skitsamma,,de växer ut igen, blir ljusare.. Finns värre saker än så... :) 

Fick telesamtal igår på lunchen... Bästa på länge ... Mamma har fått plats på ett vårdboende !!!!!!! Flyttar redan i morgon , woop woop .. Till elinebo på elineberg .. Såklart är hon ledsen och vill inte, men allt kommer bli as bra! Vi är många som peppar henne nu. Syrran fixar de adrimistrativa, jag tar ledigt i morgon fm och flyttar de viktigaste . Sen tar vi resten pö om pö . Får ta lite i helgen oxå. 

Jämn vecka = Lucasvecka ❤️ Fick hem honom igår.. Mysigt... Han hade med sig gofika hem som han bakat på hkk på elevensval .. Smarrigt ... Rulltårta. 

På kvällen träna han fotboll, och jag stack på jobb nr 2 .. BoIS mötte Lund,, Längesen jag var där.. Kul att träffa en del..  Och tillråga på allt , så vann dom med 3-0.. Woop woooop... Nu e de bara 4 hemmamatcher kvar... 

Hemma ca 21:45... Lång dag.... Känns idag.. Trött som en gnu 😀 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar