måndag 28 september 2015

Halmstad, op, möte och förbannaf

I morse styrde bilen mot Halmstad ... 

Dax för ett besök hos capio movement .. Hö handen har ballat ut sen länge... Har karptaltunnlsyndrom... Idag blev de klart. : operation inom 6v... Så jävla gött... Trött på att handen domnar och att de sticker i fingrarna... Fick fylla i lite papper ,, sen vänta på en kallelse . 

Efter op , väntas en sjukskrivning på ca 4v,,, sen bör de vara bra igen... Har ju inget betungande jobb precis... Så bör bli bra... 

Innan jag åkte iväg på nästa möte med mamma, hant jag med att tvätta bilen.. Köpte ett kit på ÖB för en billig peng ( tror jag) 

89 kr för alltihopa... Kändes som ett klipp... Bilen blev tvättad senast i maj månad,,,så de var på tiden !!! Måste tvätta för hand pga cabben.... 
Jag blev nöjd... Bättre än innan... Och jag fick tom tid över åt att tvätta alla mattorna OCH damsuga hela bilen!!! Nu är den svinfin och luktar gott... Slängde allt skit jag hade i den också ... Varför gör man inte detta oftare? Tog typ 1h..!! Nu ska jag ju operera handen. ,,,så lär tyvärr dröja innan jag gör de nästa gång hehehe ... Men SKA göra de mer ofta sen,,, mer ön 2/år iaf... 

I em var ett möte inbokat med mamma och hennes team... Jag, Ingela , lasse och 5 andra satt med... Fick lite info hur allt funkar på "hemmet" mm... Sen säger jag bara såhär 
Någon kan bara dra åt helvete!!!!!! 

Jag är så arg idag,,,på allt... Precis allt e fel... Just nu känns livet sååå pissigt... 

Nu har lurreman kommit... Hämta honom i Ramlösa ikväll.❤️ solnedgången dit var magisk... Vid sådana tillfälle glömmer man de mesta 
#magiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar