måndag 16 september 2013

Silvertejp is da shiit

När knapplampan till lyset i fläkten bråkar.. Ja då åker silvertejpen fram! Självklart gjorde jag mitt hemmameck när jag var ensam. Michael hade idiotförklarat mig på dirren!
Knappen /spaken till lampan, har varit paj i evigheter. Så man har fått pilla med fingret på avtryckaren för att få lyse.. Idag försvann avtryckaren, långt bak i mojängen.. Och "jag" fick skulden för att den var sönder.. Men de var faktiskt inte jag! Hahaha, inte idag iallafall. Tänkte jag skulle vara snabb att fixa till det.. Så fort de lämnat huset för fotbollsträning, skruva jag ner hela klumpen, öppna upp höljet och tejpa satan! Med silvertejp!! !  Hoppas nu de håller hehehehe.... Man vill ju ha lyse över spishällen..
Hann tyvärr inte fota mitt mästerverk när den var färdiginlindad... Ville ju ha upp den så snabbt så möjligt.. Undrar om min man blir stolt över mig nu hehehehe

1 kommentar:

  1. Shit systeryster vad modig du är!
    Men du som jag, vill man ha ngt fixat så gör man det själv ;-)

    SvaraRadera