tisdag 17 september 2013

Besökt gammal hemtrakt

Idag var jag och hälsa på min fina & roliga vän Susanne. Vi har inte sets på nästan 1 1/2 år.. Galet vad tiden rusar iväg! Hon bor granne till det huset jag är uppvuxen & uppfostrad i..  Oooj vad många minnen man fick idag... Saknar den tiden ganska mkt faktiskt.. Jag vill vara "liten" igen! 
Har hört historier om de som bor där nu.. Crazy people....  Skitsamma! Vi fick iaf en mysig fikastund. Kändes verkligen inte att de gått så lång tid, allt var som vanligt ;)  Många goa skratt blev det. Hann även med att få träffa twinsen när dom kom från skolan, då de sluta tidigt idag. De är lika gamla som Lucas, och vi har hittat på mkt när de var bebisar samt lite äldre.
Vi tog ett beslut, om att inte vänta 1 år till nästa fika. Får försöka 1/mån iaf, så blir de kanske varannan, hehehe..

Bilderna är på mitt gamla hus <3

1 kommentar:

  1. wow systeryster!
    En riktig nostalgitripp :-) Känns alltid märligt att gå förbi huset....
    Kram kram <3

    SvaraRadera