tisdag 24 september 2013

Avstämningsmöte nr 2

Igår var de tid igen för ännu ett avstämningsmöte med arbetsgivaren, f kassan, läkare, kurator samt jag själv. Nu har jag arbetstränat på 25% ett par veckor och vi skulle diskutera hur de funkar. Det funkar med 25%, jag hade tom plan på att gå upp i 50% nu i oktober. Tyvärr kan min arbetsgivare bara erbjuda min "ordinarie tjänst" i leverans om jag går upp i tid. Annars tar jag någon annans uppgifter i produktionen om jag fortsätter. Jag är inte redo ännu för mitt gamla jobb på kontoret, så det blev lite kaos..  Då kvd inte kan erbjuda mig annat jobb, kommer nu arbetsförmedlingen bli inkopplad. Jag kommer att få byta jobb helt enkelt..
Tills dess att allt är klart med möten mm (kommer ta tid, händer säkert inget före jul ) , kör jag på som vanligt med mina 25% i produktionen på kvd . För de är ändå viktigt att vara ute i arbetslivet, få social kontakt mm. Och jag känner mig stolt var dag jag kommer hem från jobbet. Just att jag verkligen fixar det!
Nu snurrar ändå hjärnkontoret rejält... Vad f-n ska jag byta till för jobb... Jag kan ju inget.. Jag är värdelös på allt... (Så är de inte i verkligheten, jag vet, men självkänslan är nere i botten just nu. Men jag jobbar på den, och den kommer självklart stiga. Men än sålänge lever jag i nuet, tar var dag för vad den är.)
Så de blir till att fundera på vad jag skulle vilja göra istället helt enkelt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar