tisdag 10 september 2013

Önskningar v/s prioriteringar

Jag vill bara ha, och ha, och ha, och haaaaa....Tyvärr räcker aldrig ekonomin till.....
Just nu har jag några saker på min önskelista.....


1. En råsaftcentrifug ( rea på Ica denna vecka.. Bampadabaaaam , only 499 kr )

2. En snyggetröjja från lager, tar gärna en i grått med om det finns ;)

3. Nya höstdojjor

4. En höstväst

Nu får jag tyvärr fortsätta att drömma...... Det är massa annat som måste prioriteras de kommande månaderna... Såsom Förbesiktning av bilen ( redan i morgon ) Besiktning tors nästa vecka, och till det så måste jag köpa minst 2 st nya däck ( jag rök nämligen på senaste kontrollen, men har sketit i att skaffa nya... men nu är ett måste.. Pinit att åka på samma grej 2 år på raken hehehehe ) Sen, så måste jag köpa nya linser samt brillor. Glasögonen har jag inte bytt på x antal år.. Ja, de kan vara 4-5 år sen, så det är verkligen en prioritet. Sista paret linserna har jag haft helt förlänge.. mycker längre än 1 månad... Så tja.... Jag kan kamma alla mina önskningar, och istället prioritera de som är liiiiiite viktigare... Men det är såååååå kul att drömma :)




 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar