måndag 30 september 2013

Kvallitetsdag med sonen

Vilken vecka det var förra veckan.. Jättemycket psykiskt & fysiskt. Möten, försäljning av lgh, spåna Spanienhus med omtänk, ringa inkassobolag, andra företag, skriva ihop ny boupptäckning, boka träff med dödsbouppköpare , och mycket mycket mer..
I lördags skulle jag egentligen på barndop hos en gammal vän jag inte träffat på åratal...Hade sett fram emot detta. Men kroppen sa ifrån, och jag lydde.
Då Michael jobba, så var sonen gullig nog att ha en kvalitetsdag med morsan. Jag behövde lite "energi" Så han bjussa mig på bia ( mitt på dagen för mindre folk). Vi såg flygplan. Var sådär enligt mig. Bilar är myyyycket bättre, men han gillade den. Sen styrde vi bilen mot hemmakväll och köpte lördagsgotter, för att sen åka hem och äta pannkakor till middag. En underbar dag tillsammans, det var verkligen välbehövligt!
 Vi köpte även en film på hemmakväll, Den otroliga vandringen 2. Så den såg vi senare på kvällen när mannen kom hem från jobbet.

Biomys
Middagen
Lördagsgotte
Kvällsrullen

1 kommentar:

  1. Skönt systeryster <3
    STORT mega GRATTIS till de duktiga fotbollsspelare :-D Så himla kul alltså...
    Sen mitt i allt hann du med att titta till hos pappa med <3<3<3
    Kram

    SvaraRadera