söndag 8 september 2013

Och så kom de där helvetes +:et

Crap! Got dammet! Aaaaaaah... Har stått stilla på vågen nu länge... Tills igår.. Den visade bannemig +0.6 kg. Tjaa, inte världens undergång precis.. Finns ju värre saker (nooooot)  Men ett störande moment för mig... Ett +är aldrig kul. Speciellt inte när allt varit som vanligt.. Inga semestrar osv.. Eller jo, jag har ju varit förkyld och krasslig.. Så de är säkert därför. Aja, bara att ta nya tag helt enkelt!



Och för att fira mitt +, blev vi hastigt & lustigt barnlediga igår. Lucas valde att sova över hos Alec. Vi drog ner på golfkrogen och käka en plankstek och tog varsin bira. Så jefra gott de var, mmmmmm! Och faktiskt skönt att göra något på tu man hand.. De händer liksom aldrig annars...
Efter maten, mätta & belåtna, drog vi hem och duka fram gotte & ostbågar..! Jaja, jag vräkte i mig... Gick al in, gick bananas... Vi åt & åt och kolla på film hela kvällen/natten. Sådana kvällar får man ta tillvara på, för de är väldigt sällsynta. Men sååå skönt att skita i allt tänk, massa förbud.. Gött att bara få vara.. Äta, dricka, fisa, rapa, utan någon som säger : oooouu, meeen maaaaaamma... Haha, underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar