söndag 26 juli 2015

Restaurang och en vända på karnevalen.

Vi firade mamma på Pitchers i Hbg . God mat och dryck... Hon njöt och tyckte de var kul att komma ut på en tripp....

Jag tog havets läckerheter med rökta räkor, lite laxröra , lite räkröra, aoli, och gott bröd. Mums 
Det serverades även nachotalkrik, hamburgare och fick and chips 


Till efterrätt blev de en Irish coffee .. Ibland får jag ett sug på det... Och denna var sviiiiineeegod 

Efter festligheten åkte jag och Fredrik vidare till La för att strosa på karnevalen. Fick skjuts av världens bästa Sanna dit. 

Fredrik hitta nya brillor och ny kepa ... Schteeekar'n ... Själv färgade jag håret ett par ggr.... 
Grönt och lila,,, lila kändes mer som min färg. Coolt. 

Träffade vänner i teaterpsrken, Linda och Danne ❤️ kul att ses. Linda kände jag knappt igen först.... Hon har försvunnit helt 👍🏼💖 och håret har blivit långt.. Såå snygg.. 

Efter ett par timmars strosande, var vi tvungna att åka hem igen... Han tyvärr  inte se prebens pågar i år... Annars en klassiker... Men men, de kommer fler år. 
När vi kom till Hbg gick jag å röka, och pga det missa vi bussen till Klippan.... Så tråkigt... Så vi fick sätta oss på en pub på knutan och fördriva tiden i drygt 1h för att sedan ta tåget till Ängelholm... 
Vi köpte med oss lite förtäring på tåget,
I Ängelholm var det sen en väntetid på 20 min innan bussen skulle gå mot Össjö .. Jag nyttjade en gamal kontakt från kvd, och världens bästa Nisse körde oss hem. Såå gött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar