söndag 19 juli 2015

Pappa är och hälsar på

Min pappa är och hälsar på... Han är fjärilen... Fjärilen har bott här i vardagsrummet nu i mer än 2v... Ofta på soffan i Fredriks hörna. 
Jag känner hans närvaro genom fjärilen.. Klart det är han! Ingen tvekan om saken.. Alla mina hår står på armarna när den flyger nära mig... 
Nu ikväll, till Titanic på tv:n , när dom spela låten My heart Will go on.. kom han flygande från soffan, mellanlandade på tvn för att sen sätta sig på lampan precis brevid tv:n... Jag kände känslan av att han ville förmedla att han är glad över att se mig lycklig, glad för min skull och att han, trots allt som hänt , Lever vidare.. och sprider glädje här.. Han e lycklig för att jag är lycklig ❤️ Han vakar över mig.. Några tårar rann ner längst kinderna.. Kunde inte hålla mig... Jag sa jag mådde jättebra❤️ 
Jag älskar sånthär och tror absolut på det .. Vist är det konstigt.. Många tror nog tvärtom och kallar det strunt.. Jag kalar det #magiskt . 
Min pappa.....som jag saknar såååå ❤️
Coolt ..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar