söndag 19 juli 2015

Båstad och besök av vänner

Igår drog vi till Båstad en sväng... Tennisvecka och mycket folk... Såg dock ingen kändis där... 

En mysig stad/by, som jag aldrig varit i under en sommardag .. 
Många fina och gigantiska båtar låg inne i  hamnen 

Vi strosa lite runder runt hamnområdet och kika även inom Pepes en snabbis... "Bara för att ha varit där.."  En liten fräck pup

Barnen svalka sig med varsin frozen yoghurt ... Solen gassa för en gångs skull 


Man kunde skymta lite tennis från där vi satt... 

Även många coola bilar fanns på plats .. Lurre blev såld på en bmw.. 
Själv förstår jag inte poängen... :) 
Kidsen fick även testa att gå i uppblåsbara bollar på vattnet... Blev ett riktigt träningspass .. 


Varade i ca 5-6 min sen orka de inte mer och syret börja ta slut...

Passande gata :) 


Bilen styrde hemåt igen på em då vi väntades gäster. Linda , Chrille , Hampe och Malin kom på besök . 
Vi, eller Fredrik rättare sagt, bjussa på grillat. 


Mätta och belåtna flyttade vi in därinne sen.. Det är rövkallt om kvällarna... Var i h vete är sommaren????? 
Nåväl ,,, lite kaffe, efterrätt och massa vin i kroppen dansade vi oss varma sen.. jag, Linda och Chrille. Fredrik var med kidsen och hängde och såg till att de hade kul. Och ingen kväll utan bad.. De bada hurlänge som helst .. 
Strax efter midnatt packa de ihop sig och styrde hemåt. Jag hoppa i säng med en gång .. As trött... 
Vaknade 05:45 och kunde inte somna om.. Lika bra att gå upp :) och Yepp .. Ännu en ensam natt i min queenzise bed. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar