torsdag 9 juli 2015

Ger upp och de tar sig..

B b kan fara och flyga!!! Samt ALLA deras sommarjobbare! Fortfarande inget wi-fi enl utlovat.... Idag kom andra Stickan via posten... Funka den?? Nopp!!! Datorn hitta inte ens den... Ringde dom för andra ggn idag och bad dom lösa mina problem... Efter ca 40 min med en snorvalp i andra änden kom hon fram med svaret: jag vet inte varför den inte funkar, prova den i en annan dator igen ( den funka naturligtvis inte där heller!) och går det inte där är det fel på datorn... NEJ!!! Inget fel på datorn! Jag tacka för mig och la på luren ... Aldrig mer b b ! Samtidigt ringer Fredrik dom om samma problem för att skynda på ,,,svaret till honom blev att det var Sydkrafts fel.. och privatpersoner kunde inte ringa dom så vi fick lugna oss... 
Vi har sagt upp skiten nu iaf,,, väntar nu på att bjärekraft ska komma och koppla in fiber istället . Längtar! 

Skjutdörrar är på plats... Foder och de sista ska sättas i morgon.. Vi får sova häruppe inatt igen . Byggdamm precis överallt ( kliar i min kropp) Skiten utanför ska slängas... 




Snart går dom på plattläggningen runt poolen  ,, woop woop ...

Sen ska de måla trappan vit... Fredrik fixa bort spjälorna idag.. Vilken skillnad !! Öppet och mycket ljusare ✌🏼️ 

Sen vill jag även måla alla väggar vita inomhus .. Fixa nytt golv i barnens rum.. Fixa deras fondväggar.. Sen är jag nog ganska nöjd inomhus för i år :) Men de kommer nog inte ske.. Vi kör utomhusfix i sommar,, sen tar ju tyvärr pengarna slut .. Man skulle vilja vara miljonär 😀 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar