torsdag 23 juli 2015

En dag på Bakken

Igår bar de av på äventyr .... Vi åkte till Bakken allihopa tillsammans med fam Fridh. 
En mycket lyckad dag med massa solsken och fantastisk glada barn ❤️ 
Båtresa över sundet för sedan tåga till Klampenborg 👍🏼 



För första gången ever..... släpte jag Lucas fri.. Hahaha... Kanske på tiden el kanske inte... Eller jo.. De funka superbra !!! 5 barn, och ingen fick lämnas ensam , minst 2 och 2 hela tiden. Jag var lite nervös i början men det släpte efter ett tag. Hade rutinerade människor omkring mig 😀 
Även jag och Fredrik köpte åkband. Åkte lite iaf hehehe ... Blivit så jävla mesig med åren... Förr var de inga problem,,, nu är jag höjdrädd helt plötsligt... Jag är en meskärning tillika mespropp när de gäller spökhus och höjder... Men klev utanför boxen lite iaf och testa en del karrusar
Flummisen var given 😀 
Likaså bergbanan.. Tyvärr hamna inte alla barn i en å samma vagn ... Men detta kortet kunde vi inte motstå att köpa trots vi bara var 4/5... Som syrran skrev - En hårresande upplevelse hahaha 
Försökte få upp lurre i flygplanet... Men lyckades inte...
Dock var han kung på bilarna ...

Lite fika då å då behövdes i solskenet 
Cirkusdirektören hitta sin soulmate tillslut 😄 

Efter en heldag i Danmark med de bästa , avsluta vi med en handbollsturnering hemma i poolen. Med alla barn inkl 2 inlånade .. Full rulle fram till 02:00.. Underbart .. 
Vi hade en liten åskådare i poolen innan matchen drog igång..
En stooooor rälig padda... Ööööööh ... Det komiska i det hela var att när Fredrik tatt upp den, och skrämt alla barn med den,,, gick han med den i handen i säkert en kvart... Jag bara skratta åt honom... Han såg ut som en 3 åring som gick med sitt favorit gosedjur i handen 😀😀😀😀.. Han släpte fantome inte taget... Han gjorde allt annat under tiden som att dirigera kidsen , sopa plattorna , håva upp löv, prata om ditten och datten ,,, med en jävla padda i högerhanden .... Jag bara älskar denna mannen ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar