torsdag 9 juli 2015

Kal ..

Mitt i all röra får man försöka hinna med att även "piffa till sig" hehe ... 
Igår besökte jag och syrran världens bästa E. Vaxning av ben och fejs stod på agendan.. Har inte vaxat benen på typ 12 år... Kör alltid hyvel.. Men nu hade jag byggt upp modet igen... Asså skenbenen skojar man inte om.. Aaaaoooooeee ... Visa mina ovetandes reflexer under hela resan.. Men det var helt klart värt det! Nu e jag len som en barnarumpa igen :) 

Och med tankte på hur ont det gjorde där, får venusberget vänta helt enkelt, tills man får lite sprit intravenöst under, innan och efteråt hehehe ...
Men E är grym på det hon gör, en världsmästare , så såklart kommer jag vaxa benen igen när der blir dax. ❤️ 
 

1 kommentar:

  1. Ohhhh vännen :-D så glad du gör mig. Ni är alltid välkomna hit. Sen ska vi göra en brasiliansk också. Det är inte värre än benen, jag lovar :-P
    Klart du får ha sprit i kroppen moahaha ;-)

    Så fint ni börjar få det. Jag får nog snart komma och hälsa på igen <3

    Tack för att du är du!

    Puss & kram
    E

    SvaraRadera