måndag 3 juni 2013

Sjuuuk :(

Aaatjoooooooo.
Megajätteförkyld, början till halsont & lite feber... Jodåsåatte... Kuuuuuul... Naaaaaj!
Var och besökte jobbet idag i ett par minuter. Först fika jag & oktawiusz på stan, sen körde jag honom tillbaka till jobbet. Hade inte planerat att gå med in. Men jag chockade mig själv med att göra det... Kändes as jobbigt, jag skaka, darra, kände mig vilsen, kallsvettades. Var där ca 5 min, sen åkte jag i 190 hem. Otroligt stolt av att jag "vågade"  Tror ingen förstår vilket enormt steg detta var för mig!!
Hann även med ett utvecklingssamtal med Lucas & hans fröken. Sista med henne någonsin. Till hösten bytar han skola nu när de blir mellanstadiet.. Spännande.. Utvecklingssamtalet gick lysande. "man har ju ett A barn", som brås på sin mor hahahaha..

Sen däcka jag i soffan typ, mår kisskass... Sjuk.... Kul.... Not. Har slumrat lite och jag känner att de inte blir bättre.. 2 panodil och sängen får de bli. Hoppas på bättre tillstånd i morgon. Jaaaaa, det äääär jäääättesynd om maaaaaaj
*atjoooo snörvel host host snörvel Brrrrrrrr *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar