torsdag 6 juni 2013

Att tappa kontrollen..

Oh Yes... Igår tappade jag kontrollen helt och hållet.. Varför blir det aldrig som planerat..
På första studentfesten gick de bra. Försökte hålla igen och gjorde hyfsat bra val gällande maten. Som var fantastiskt god!! . Det var bla rostbiff, fläskfilé, kyckling, massvis exotiska frukter, pastasallad, ja mkt mkt mer. En liten tårtbit slank också ner..
På studentfest nr 2 blev de enbart alkohol som jag fick i mig. Inte för jag är ett fyllo hehehe, men ätit hade jag gjort så kakor & snacks hoppade jag över. Blev ett par glas vin och ja, några salta pinnar blev de också.

Idag när jag tänker efter ang gårdagens intag av points så är jag fullt medveten om att jag tappade kontrollen... Totalt... Åt en omgång förmycket mat , och drack vin som var helt onödigt egentligen... Kunde lika bra hållt mig till vatten & kaffe...  Inte lätt att vara efterklok och man känner hur lätt det är att "trilla tillbaka" i gamla gängor igen.. Jag vill verkligen inte dit igen!!!!
Nu är de dax för frukost. Färsk frukt med Kesella & lite linfrön. Känns som en stabil start

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar