tisdag 25 juni 2013

Fotbollsskola

Denna vecka går Lurreman på fotbollsskola inne i stan. Landslaget arrangerar tillsammans med Bois & Landora. Den startade i går kväll, inför bois hemma match, så det var träning inne på IP. Stort sa Lucas, och kul var det. Jag höll mig hemma då jag inte orkade med folkmassor. Men idag är jag på plats, likaså i morgon. Men nu är det på fm och inte så mkt folk.
Såklart följde min ståltermos med, full med varmt kaffe, och en liten matsäck. Hade de nu varit riktigt sommar med strålande sol och 28°,hade allt varit tipp topp. Istället blåser det iskalla vindar, jag sitter påpälsad med jackan, jeans, strumpor & skor, invirad i en picknickfilt och huttrar... Men å andra sidan känns det som det ska, En typisk svensk sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar