lördag 16 mars 2013

Nu e de nääääära

Börjar bli dax att ta tag i sitt liv igen och få tillbaka "vardagen" så smått..  Det kommer ju ta ett tag, det vet jag. För att börja där jag slutade, så var jag på viktväktarna idag. Jag hade inga förhoppningar alls. Men de var positivt.. - 1.8 kg... Trodde faktiskt jag hade gått upp.. Kroppen kan ju reagera precis hur som helst när det är sorg... Nu har jag bara 0.3 kg kvar till målgång.. Borde vara superglad och göra frivolter. Men istället känns de som en tuuung uppförsbacke..

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska säga att du är i mål med viss finputsning kvar :-) låter och känns mer positivt!! Du är ju liksom där, 0.3 fixar du denna veckan eller nästa om det så skulle vara!!! Du är uppe på berget älskade vän, gnugga till gluggarna eller byta linsor så ser du den vackra utsikten.... Du är så förbaskat duktig men jag blir arg på dig när du ser det som är kvar, den lilla biten istället för att se allt du har tagit dig förbi! De stora stenarna har du flyttat det är ju bara smågruset kvar!!! Ett korn eller två :)

    SvaraRadera