tisdag 19 mars 2013

Gräsänka.. Eller ?

Hmmmm, heter det så när man blir lämnad ensam i 3 dagar & 2 nätter ? Tur jag har lilleman hemma, annars hade jag vållgästat någon av mina närmsta vänner. Hatar sova ensam!! Uppskattar dock egentid, men om natten hatar jag ensamheten.... ( huuuu, rysningar ) Har bestämt att Lurreman tar pappas plats i sängen med. Så blir det lite kvalitetstid med honom med....
Michael har dratt till El Stockholmo på seminarie med jobbet. Jag är så in i h-vetes avis på honom!!! Han bor på ett "scandic Hotell" Hallåååååååå, finns ju inget bättre än Scandics frukostar. De slår allt!!! och lite till.... Han bor på Scandic Viktoria Tower. Känns bara sååååå lyxigt....

T som Tower förmodart  jag..




Mmmmm bastu hööööögt upp... Me like!!

Jag undrar om han besöker gymmet... Hmmmmm
 

Jag fick en bild mailad på hans rum... Bor på 21:a våningen. Känns ju nästan som vårt eget... ( *host host* NOT!!! )

 
Same same but difrent....
 
 
 
Jag vill åsså bo på hotell... Nu ska jag hänga lite läpp, sen mysa lite med Lurremannen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar