torsdag 21 mars 2013

Mission complet

Så.... Nu har jag busat lite här hemma under mannens semenarietripp... Har målat om vår "urfule" furumöbel som är från typ1800 talets början... Känns det som iaf. Den har hängt med mig sen jag bodde hemma iaf... På något sätt så "gillar" Michael den.... Jag gör inte det! Har velat måla den vit i ett bra tag nu, men har fått strikta order om att INTE göra det..Men nu passa jag på när han inte var hemma... Och jag är helnöjd med resultatet!!! Vad lite vit färg kan göra... Nästa gång jag är på Ikea, ska jag köpa lite nya handtag också. Gillar inte knopparna, men de får sitta på tills vidare. Ska se om jag kommer dit under detta sekel.... Såååå dålig på att ta mig utanför min egen kommun ;)
 
  
Före...
 

Och efter......


 
 
Om ett par timmar är familjen komplett igen, ska bli intressant och se om det blir "ris eller ros" / hiss eller diss.. Moahahahahaha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar