lördag 30 mars 2013

19.4 kg lättare! (eller 36.1)

Idag är en dag fylld med glädje. Inte för att de är påskafton. Nä nä! Idag nådde jag "fantåmme" min målvikt.. Som vanligt trodde jag inte det. Jag åkte in med svansen mellan benen och var beredd på ett +. De senaste veckorna har inte varit så bra. Inte för jag ätit massa onyttigheter, men för jag inte haft koll på mängden mat jag stoppat i mig.
Men vilken lycka de blev idag. Jag gick i mål.... I MÅL!!! Såhär långt har jag aldrig kommit innan... Jag är idag 19.4 kg lättare än jag var för drygt 11 månader sedan. Började 28/4-2012 på 88.3 kg.. Då hade jag inte vägt mig på evigheter, säkert 1år, var ny opererad för diskbråck, tippade själv jag vägde runt 80 ( sist jag var med i vv, 2010 hoppade jag av när jag var nere på 72 kg för jag skulle fixa de sista själv, men det funka inte så bra! ) Snacka om att det blev en chock, när vågen var närmre 90 än 80... Trodde jag hade koll.. Jag är så glad jag tog tag i mig själv igen. Äntligen har jag hittat min livsstil!
 
 
 Jag skrev in mig på viktväktarna första gången aug 2003, då vägde jag 105 kg.. 3siffrigt!!! Nu, 9½ år senare, är jag på efterlängtad vikt., under 70 kg.. I did it......

Om drygt 6v är det jag som bär hem denna stjärna.....
 
Nu väntar ett "jämnviktsprogram" i drygt 6 v, efter det är jag äntligen guldmedlem!
 

3 kommentarer:

  1. Hurra-hurra-hurrrrrraaaaaa! Superbra jobbat! Glöm jämviktsprogrammet i kväll, och fira!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Linda du är helt fantastisk! Så otroligt grym! Stort superjätte grattis bästa du :)

    SvaraRadera
  3. Du är supergrym systeryster <3<3<3
    Bra jobbat!!! Tjohoo...... och GRAAAAATTISSSSS

    SvaraRadera