onsdag 27 mars 2013

Frukost, fika på Väla & kvällsmat

Idag startade jag dagen riktigt lyxigt! 2 st finn crisp med ost och kanel,(ja, jag strör på kanel på smöret, ost & kanel gifter sig riktigt bra!) samt en fruktsallad med färska jordgubbar, gul kiwi, banan, vindruvor och lite kvarg. Finns absolut inget godare!

Efter lunch drog jag, Lurre & syrran till väla för en fika och lite annat. Myyycket mysigt. Fika på ecpresohaus. En stor kaffe m mjölk & en liten biscoti till mig och syrran, och världens största kanelsnäcka till Lucas... Såklart! Vi strosa runt i vissa affärer, och det blev lite shopping med. Vi gillar visst samma typ av affärer hehehe. 
När vi kom hem, var de bara att påbörja middagen.. Pasta och krämig fläskfilégryta, och massa kokt broccoli. OMG! Idag överträffade jag mig själv. Mega gott. Jag skickade tallriken!! Efteråt kände jag mig som en svullen ost och skitfet. Men inte sista gången jag tillagar detta :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar