söndag 15 april 2012

Tyst i huset...

Michael är på cupen även idag.... Lucas hann knappt svälja frukosten innan han ville ringa Hugo.. Han var dock inte hemma under fm. Vi mös istället i soffan hela fm. Lucas spela data, jag kolla tv.. Efter vi käkat lunch ( pizza rester från igår ) hoppa vi ur pyamasorna och traskade ner till Hugo. Jag droppa honom där och fick höra att de skulle vara " ensamma" hemma där en stund, då Hugos storebror spela final i hockey inne i Lna senare under em.  Helt ok för min del. Känns tryggt när han är där. Dom börjar bli lite stora nu med... Klarar sig själva en stund.. Dock får jag ju erkänna att tankarna har gått dit emellanåt.. Men om det skulle hänt ngt, så hade dom ju ringt hit :))

Jag traska sen vidare en sväng. Kunde tom gå lite snabbar nu än förra vecka.. Känns skönt! Sen resten av em/kvällen, har jag degat vidare i soffan., vilat ryggen... Hade lite känningar från igår, då jag stod upp väldans mycket.. . Jag sågen film, 3:e filmen i Twilight sagan, och den är faktiskt mycket mycket bättre än jag väntat mig. Jag är inte alls för det här med vampyrer osv,, men denna var helt okej. Sen lagade jag en fläskfilé gryta ( hitta ett nytt recept jag ville prova, blev jättegott ) , såg lite mer tv.... Nu börjar jag känna det hade vatt kul med lite sällskap... Här är så tyst....och inget kul att äta ensam.....

Sista veckan med i morgon jag är helt sjukskriven. Dagarna är planerade ända till torsdag .. På fre  vill jag vara lite själv.....  Känns både jobbigt & skönt att veta vad man ska göra ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar