onsdag 4 april 2012

Helrenovering?

I morse var Pernilla Whalgren på nyhetsmorgon. Lucas satt och titta med mig. Jag gillar henne skarpt, och förjer hennes blogg dagligen... Snygg är hon med, enl mig iaf....

Jag  - Kolla så snygg hon är
Lucas - Amen mamma sluuuuta ( lätt generad )
Jag - Men vadå, jag tycker hon är snygg
Lucas - Ja okej, det tycker jag med
Jag - Ibland önskar jag jag såg ut som henne, fast lite längre
Lucas - Mmmm, då hade nog pappa varit kär i dig
Jag - Va, kär?? Tror du inte han är det nu?
Lucas - Nä, inte så mkt, hade nog vatt mer om du sett ut som Pernilla..
Jag - Jaahaaa. Jaja.....

Hahahahahaha... Sååå, dax för en helrenovering nu då... Hahahahaha

2 kommentarer:

  1. ha ha ha.... jag har nog den roligaste systersonen i världen... Som jag garvar.....

    SvaraRadera
  2. hahha, Lucas! Underbart! :)

    SvaraRadera