måndag 16 april 2012

Funderingar & planeringar

Låg på soffan idag och funderade & planerade.... Vill såååååå gärna renovera stora delar av huset.. Måla om & tapetsera här & var. Vill nästan köra allt i vitt. Även inreda med nya möbler osv... En dröm jag haft länge.....
Idag slog även tanken mig att " bygga ut" och göra ett eget gym... Vår lilla gräsplätt bakom huset ser jag som en helt onödig yta. Man skulle kunna förlänga huset x lantal meter och få 2 rum till...

Ett "arbetsrum" såsom skrivbord, hyllor där allt är snyggt och organiserat! Och ett gym rum...Wooow... Stora glaspartier till fönster uppifrån och ner, på bägge sidor av huset ( öppningsbara eller skjutdörrar i gymet, utmed poolen ) , och sen helt vita väggar... Grått klinker på golvet med stora avlånga plattor. I gymet ska det finnas en crosstrainer, kanske ett löparband, hantlar på väggarna, en pilatesboll, en stepbräda, speglar, spottar i taket....... mm... oooj, livsfarligt att ligga och drömma/planera....

Tänk den dagen det står  : "Lindas & Michaels hemmagym"  Hehehehehe....... Någon dag hoppas jag att drömmen blir verkligehet.. :)

2 kommentarer:

  1. Hahaha, stackars Michael - han måste jobba mycket övertid om inte du snart slutar med dina drömmar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahaha. mmmmm lär han nog få göra... Även byta upp sig till " konsullt" kanske :)) Sen kanske jag med får börja jobba lite grann... Iaf så jag kan bidra med " step brädan" Hehehe

      Radera