fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:e... *suck*

Idag har det vatt en trist dag... Börja hyfsat... Sen dalade det bara..... Har inte råkat ut för någon fysisk skada... Mer psykiskt... Fått ett par käftsmällar idag.... Jag har varit arg, skakat, faktiskt även skrattat åt det, känt besvikelse, svek.... MEN INTE RÖKT!!!!! ( klappar mig själv på axeln) Tur jag har en fin familj som stöttar mig i allt. Så efter ett telefonsamtal med Michael kändes allt bra mkt bättre...  Thank U <3



Men, jag säger som Torsten Flink : Jag reser mig igen....... 
Hur är vissa personer funtade.... egentligen ???  Jag är verkligen inte perfekt, långt ifrån... Men jag kan tänka iaf, och på mer än mig själv.
Efter helgen tar jag tag i dilemmat igen.... Vad allt handlar om,,, kanske kommer komma här senare. Men inte nu... Jag vill inte heller egentligen skriva om trista grejor eller saker, och vill därför inte heller hänga ut någon. Men jag bara behövde skriva av mig lite nu... Annars är snart gotteskålen tom.. Behövde ngt att göra..

Denna helg ska jag njuta av Vårcuppen som är här i Häljarp. Lucas ska ha samling 07:30 i morgon bitti. Sen spelar han 3 matcher under hela dagen. Den sista gick vid 15:20 tror jag.. Tot är det 90 lag som ska spela matcher under lör & sön, över 200 matcher.. En härlig tillställning om bara vädret håller vad dom lovar, uppehåll!
Michael är rätt delaktig i detta, så klart....  Han har verkligen jobbat hårt med detta, och nästa vecka ska det bli sååå skönt, att "Inte ha ngt att göra eller fixa eller tänka på" :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar