fredag 20 april 2012

Idag blir det solsken

Nu får det va slut med tråkigheterna här, nock med  energitjuvar!!... Idag har jag bestämt att detta kommer bli en bra dag!


Idag ska jag sätta mig i blen.... för första ggn på flera v, 5 faktiskt..... Har bokat en tid inne på Face & Body 
Ikväll ska Lucas på disco för första gången i hans liv... Det är ett F-3 disco på Sandåkerskolan. Satt och fundera hur mkt pengar man ska skicka med..... När jag fråga han igår vad det kostar att komma in, sa han det var gratis... Jaha... tänkte jag... Alright, shysst.. ...Sen sa jag att jag var tvungen att ta ut pengar som idag så han kunde ha med lite.. Han undra varför.. Jag förklara att han måste ha med lite för att kunna köpa läsk & godis eller vad dom nu säljer.. Så svara han - Vaaaa, delar dom inte ut sånt gratis, måste man köpa???
Hahahhaha.. Så då förmodar jag det kostar att gå in på stället med....
Jag, Linda & Krille ska testa bufeé nere på golfklubben ikväll, medans det är disco. 60 kr för bufée + en öl el 1 glas vin, Känns heeeelt okej. Mannen ska på fotbollsmatch i Glumslöv en sväng, han sluter upp senare Det är seriepremiär för P9 idag så ställer Häljarp upp med 2 lag, varav ett spelar ikväll & ett spelar i morgon. I moron är det Lucas tur att spela. Tror vi ska till Mörarp......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar