torsdag 23 februari 2012

Slut i hela kroppen

Har ikväll, efter 2v träningsuppehåll. provat ett nytt pass på gymmet. det hette  Get in shape.

Ett effektivt och roligt pass. Enkel fysträning utan onödig koreografi där vi varvar styrka och kondition i intevallform. En central del av passet är att övningarna utförs mot klockan. Det ingår 3 st olika övningar i varje ”rond” på 2-4 minuter. En för överkropp, en för underkropp och en pulshöjare. Alla kan vara med!  

Testa ”Get In shape”
Torsdag 23/2 kl 18:00


Shittmajgadd...... Hur slut som helst.Vi hade 5 ronder på 5 min, 3 st övningar i varje rond... Ett roligt pass som jag hoppas att de fortsätter med. Asjobbigt var det. Svetten lacka och jag lär ha känningar i morgon.
Hade med min träningskompis Jocke :) Vi peppar varandra.. Eller han peppar mig, jag gör vad jag kan för att peppa honom,, men jag kan knappt andas när jag återhämtar mig, så jag får inte fram så mycket mer än *flås*bra*flås*kom igen*flås&flämt*  5 kvar.. osv...... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar