onsdag 1 februari 2012

Argbigga

Jag känner mig arg hela tiden..... Arg & irriterad..... Men jag är inte arg, har inget eller ingen att vara arg på... Utom på mig själv förstås, jag är inne i en ond cirkel som jag inte kan ta mig ur... Mannen påtala igår vid flera tillfälle att jag var arg & sur... Idag har mina arbetskamrater sagt jag ser sur ut och varför jag är så irriterad...???? Syns det så mkt utåt att man är ovän med sig själv? Och ja, om det nu gör det, så blir jag irriterad för att det inte går att dölja...
Så om jag möter någon och jag ser arg/sur ut, så är det inget personligt, tydligen är det min nya " look"

Blir inget vägande idag heller på någon jäkla våg... Det skulle bara förstöra mig ännu mer.. .. Nä, det får bli måttband istället, och foto - Före & efter. Nu kör vi, 8 veckor framför mig med mätningar i gång i veckan.

1 kommentar:

  1. Hej arga Linda,jag tycker ialla fall att du är en toppen tjej som får mig att sitta här och småskratta åt ditt inlägg.Hoppas humöret är bättre imorgon........
    Kram Susanne

    SvaraRadera