onsdag 1 februari 2012

Färdigmätt och färdigsyndat

Har underbara vänner som verkligen peppat mig idag, både här & via sms, och gett mig härliga komentarer som jag gärna tar till mig. Tack ni underbara vänner ;)

Jag sket som sagt i vågen idag. Tog måttbandet istället. Ha ha ha ha , det var ju skrattretande.... Massa onödiga centimeter har erövrat denna kropp, helt i onödan.. Tog även "före bilder", som ska jämföras med "efter bilder" om sisådär 8 v. Kanske då, om jag vågar, kommer jag dokumentera det....

Skulle ju börjat med biggest loser spelet idag... Men har nada energi... Men den kommer tillbaka, var så säker. Nu, dax och tanka sömn!
Imorgon väntas ännu ett cirkelpass, tjoohoo

1 kommentar:

  1. Ja jisses vad man kan tänka för mycket... Allt kommer säkert gå bra, han är ju själv så positivt inställd tycker jag.
    Vi tar en dag i taget nu syster yster, kanske alla dessa tankar som gör dig till "argbigga" med, man vet aldrig...
    Kram på dig och hoppas du fått sova gått så att "häxan surtant" lämnat din kropp...
    Kram kram syster yster <3

    SvaraRadera