fredag 17 februari 2012

Hipp Hipp Hurra till mig

Jaha, hur skumt & overkligt det än är, så är det bara så att man än en gång blivit ett år äldre.... 36, hallå...? 4 år kvar till 40.. Gaaagh. Jadå, jag har åldersnojja! :) Med ska njuta av denna dagen ändå med min familj. Ska bli mysig. Vi blir 18 pers ikväll samt 2 moppsar & Torres med tratten... Tyvärr kunde inte alla komma idag.. , vi kunde blivit 5 pers till. Och då är det ändå bara inom familjerna.... Coolt, älskar stor familj. Men jag känner jag är född på fel årstid... Det kunde ju vara mitt i sommaren...

Igår firades jag utav mannen & sonen. Så slapp dom sjunga tiiidigt i morse. Jag är nämligen ledig idag & Lurre har studiedag.
Jag fick en jättefin kappsel kaffemaskin och en ny "blender" . Blev sååååå glad. Tack mina finingar, ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar