torsdag 9 februari 2012

Ännu en dag närmare lördag

Snart dax för mello igen.... i Göteborg.... Längtar!!!!! Startfältet blir följande :

Andreas Lundstedt,
Top Cats,
Mimi Oh,
Thomas Di Leva,
Sonja Aldén,
David Lindgren,
Ulrik Munther,
Timoteij.


Min syrra...... som jag är avundsjuk... Hon ska till Malmö arena och se startfältet som tävlar där den 25 feb!!! Hon blev bjuden dit av sin bonusdotter, som ville muntra upp henne lite. Så himla roligt. Jag hoppas jag får skymta henne från tv rutan :))


Denna vecka tror jag på Sonja & Ulrik till final och Di Leva + Timotej till andra chansen......

1 kommentar:

  1. Jag är så avudsjuk, jag är så avundsjuk...... Går du och sjunger på den eller =) ha ha ha....
    Skämt o sido, det ska bli så himla sköj och jag är så lycklig för att få komma dit så du får faktiskt vara lite avunsjuk på mig <3
    Kram syster yster

    SvaraRadera