måndag 2 mars 2015

Bio, lite galenskaper och ny kärlek..

Igår var vi på bio... Jättemysigt... Såg Natt på museet 3.. Skulle vara med svenskt tal,, men nör vi kom dit så var det tekniska problem så den var på engelska.. Gjorde oss ingenting ..


Jättemysig liten biosal .... Max 30platser... Vi var ca 10 pers som såg filmen... Vi satt längst fram...och där var lyxiga fotpallar.. Tummen upp... Massa popcorn och varsin dricka, och vi var helnöjda 




Då det var det här tekniska problemet med att filmen inte gick på svenska...så fick vi alla som var där varsin fribiljett till valfri film.... Det tackar vi för :) Den ska nyttjas redan i morgon då jag äntligen ska se Mr Grey med min vän Linda ❤️

Givetvis hitta vi på lite galenskaper innan bion.... Vi åkte upp på Mårtenssons bil och provkörde en ny bil... Mini Coopern vi såg i fredags..... Jag kan villigt erkänna att det var kärlek vid första ögonkastet....för både mig och Lurre... 
Egentligen inget svårt beslut att fatta om jag skulle ta den eller ej,,,det står ju LINDA på hela bilen...överallt...... Men såklart en kostnadsfråga .... Men vad fasen,,,, man lever en gång,,,, jag har inga andra lån mera... Så What the häck liksom ..... Jag slog till i morse.... Maila och sa jag tog den... 
Lucas sa han var stolt över mig... Och jag är stolt över mig själv.... 





Ska ändå glida runt i en cabbe nu.... Och yes, den pallar vintern....kommer kännas skumt att inte höra rasslande ljud mer,,,,, aldrig mer höra en hes kolibri .... (Ska kanske inte säga förryckte, allt kan iof hända mig haha ) 
Känns supertryggt också att man inte behöver sätta på sig bälte innan man kommer upp i 140km/h,,,, hehehe.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar