söndag 15 mars 2015

Lurrevecka

Idag, ikväll, hämtade jag min efterlängtade Lurreman.. ❤️ saknat honom jättemycket... Såklart får han alltid bestämma middagen när han kommer.... Idag valde han röttkött ,pommes och bea... Satt som en smäck 



Sen visa jag honom min nya dator... Jag är numera fullbordad med Apple ... Heter det så? Mobil, padda och Mac ...  Han tyckte det var fräckt, och satte sig genast och spela på den... Mindcraft såklart... Förstår mig inte på det spelet.... Men han älskar det... 

Viluxa även till kvällen med lite efterrätt.... Glass.... Ben & Jerrys... Oooh maaaaj gaaaad.... Har hittat en solklar vinnare av alla smaker.... Kanelbulleglass ..... Nu snackar vi glasskärlek.... Lurre hade beställt en jordnötsglass,,,, och för första gången erkände han att mitt val var bättre ,,,hehehe.... Yeeesssss.....


Nu är jag som en svullen ost i hela kroppen, och ska göra ca 800 sit-up's innan jag går och lägger mig,,,, 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar