söndag 22 mars 2015

Tacofredag, fotbollscup fotografering och galen söndag


I fredags var jag på massa möten under em.. Hämta även upp nya flyers till jobbet .. Vi byter logotype nu i veckan och fler nyheter väntas ;) coolt 

Så Sanna var min stand in för Lurreman ,, 1000 tack ❤️❤️❤️ och som vanligt är det bråk när de skiljs åt... Gnabb...kärleksgnabb... Vet inte vad jag ska göra med dom ...  skitsamma ,,. De har kul :) I fre var det slagge med ett skohorn ... 

Sen hade jag och arvingen lite fredagsmys med tacko och lite gotte och sågen film .. Supermysigt ❤️💃
I lördags vakna vi 9;30... Cup dax i Bunkeflo , LB07 cup ... Kl 11 blev vi hämtade och var hemma typ 21 på kvällen... Behöver jag säga jag hade magiskt ont i ryggen sen,..jävla träbänkar ...  Hehehe ... Finns det en hall med finstolar ? Och sen gjorde inte saken bättre att det är en svinkall hall ... Brrr.. Mer värme åt folket .. 

Slutade 4a i hela turneringen , woop woooop... Grymt jobbat... Duktiga pojkar. 

Hemma vid 21 tiden .. Efter en pizza o köttbit blev de gladiatornerna och en film på det , Groun up's , samt en djupdykning i påsen från hemma kväll..nom nom ... 

Kunde inte sova ut idag heller... LagFotografering kl 11 i häljarp ... I matchkläderna .. Gick lysande 

Sen åkte vi hem,,laga en kladdkaka , experimentera lite med att slänga i vit choklad , jordnötter och bragokex 👌👌❤️❤️ blev asgott !! 
Hängde med världens bästa Sanna också i em... She made our day,,, riktigt rolig dag blev det .. Liten galen dag med mycket skratt... 


Blev en tur till mamma för att bjudsa och hälsa på.. 
Sen var de chill en stund till innan de var dax att köra hem Lucas ... 😔 han åker till Spanien på torsdag... Borta 1v ... Najs för dom ☀️ jag kör op Kattvakt 🐱 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar