tisdag 24 mars 2015

Ansiktsbehandling och bortsupen kavaj ..

Igår em hängde jag med min fd kollega Irma ... Vi,,el rättaresagt hon, hade bokat in en em på Trivas på Råå.. Rent ansikte stod på agendan... 




Vet inte om jag ska säga att jag var i himmeln ... För samtidigt som det är skönt, så gör det jävligt ont när de plockar bryn och klämmer porer... Men såklart är det lite lyxigt att gå på behandling ... Borde unna sig de mer ofta än vart 3e skottår ... 



 Efteråt var man len som en barnarumpa och luktade gott ... Kände mig fräch helt plötsligt ... Så tack Irma, för insiativtagandet :) 

På kvällen letade jag återigen efter min kavaj ... Den är puts väck ... Bortsupen sen nyårsafton ?? Nä, inte bortsupen, men någon tog den helt enkelt, nån som ville ha den ... Jaja, vassego.... Slit den med hälsan ,,, hrmpf.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar