fredag 27 mars 2015

Våffeldag, Aw och arvingen på vift

I ons var det våffeldagen .. Såklart uppmärksamma vi de på skolan med att sälja våfflor i cafeterian ... 10kr/st ,, och blev stor succé !! Underskattade eleverna lite för mycket , och hade såklart köpt in förlite ingridienser .. Bara att ila iväg till affan igen.., fast med glädjeskutt! En enorm känsla när det är så possitivt med försäljning 
   Jag hjälpe James att grädda dom... Underbart när man kan glädja andra... 


På kvällen var det dax för lite aw... Lite dålig uppslutning .. Blev 4st .. Jag, Cecilia , Carl och Prickelina ... 
Käka på Tycho Brahe . En klassisk burgare .. Satt som en smäck ... Mätt i timtal efteråt .... 
Såklart vitlöksbröd till förrätt ... Oolalaa ,,, klassiker.. 

  Carl gottar sig med lite bira ,.. Non        alcoholic 😉 

Efter god mat och massa prat , drog vi vidare till olearys ... för att babbla vidare innan det var dax att knalla hem lagom till Greys... (Är det onsdag så är det onsdag 😉 )
Blev ett glas rött för min del... Carl drog till med en drink ... En mojito ... Hallelulja vad go den var ... O M G ... Nu längtar jag riktigt mycket efter sommaren ... Ser drinken framför mig, en varm , solig sommarkväll .... Utomhus .... 

I Tors morse flög arvingen till Spanien med sin pappa och farmor .. Kommer hem påskafton.. Känns underligt han är typ 300 mil ifrån mig... Kan inte se honom live när jag vill.... Tur Skype och viber finns... 
Jag lämna dom på tåget på morgonen ,, så fick kramat om honom extra mycket och hårt... ❤️

Han har de superbra iaf och njuter till max,,,, skickat lite härliga solbilder 



Jag kontra ganska snabbt med att vi också minsann har de soligt 

 Typ lite Same Same but different ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar