måndag 16 mars 2015

Bitterfi@%# och idiotförklarar mig själv 😡

Hur jävla svårt ska de vara... Allt har strulat ikväll mellan mig och teknikens jävla värld... 
Går det att ändra en "primär e-post adress"...???? Näääääää uppenbarligen inte.... Nähääää.... Moget .... Just nu har jag 4 olika email .... Med 1800 olika lösenord som ska memoreras... Jo tjena ... Allt höll på att flisas i småbitar idag som jag tänkte mata ankorna med i morgon i parken... Blir galen... ALLT TEKNISKT SKIT SKA BARA FUNKA! PUNKT!
Varningstrianglar överallt , inget blir skickat ... Inga lösen funkar .... Har slutit av allt hår och hjärnan är utarbetad! 
Sen hängde tv-jävlen också sig... Kvitta vad jag tryckte på så hände absolut nada .. Ljudet var så högt att mamma säkert hörde allt i HBG ,,, funka ljudknsppen få? Nä, inte ens det.... Ska fan inte bet nån tv avgift heller när man inte kan använda tv;n som man ska,,, 
Tivo skit,,,, och den lilla varningsrutan i mitten.... Hooooooooo....... Gick aldrig bort... Tummen trycktes igenom fjärrisen.. Även den är sönderflisad... Men inte värd ankorna .... 
Blogga ett långt inlägg tidigare...... De försvann .... Puts väck.... Och de var här via mobilen... Så summa sumarum,,, så blåser det inte medvind ikväll... 


Så trött på allt nu så jag gick och la mig ,.. Utan att borsta tänder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar