söndag 8 mars 2015

Övernattningsgäst , bakisdag och fotboll

I fredags sov Cecilia över hos mig.. Tanken/planen var att vi skulle åka med på klassresa till Tyskland som igår och se Hamburg - Dortmund ... Så blev inte fallet...
Vi drack lite vin innan vi drog ner på olearys för lite käk.. 

Käka, drack mer vin som blev till shottar och nån drink ... En hel oplanerad kväll... Det blev en party kväll... Nu känner jag mig som en jefra 14is ... Men vi blev asfulla ... Båda har haft en mongovecka, en tuff vecka,, så antar vi behövde lite fylla och tokigheter hehe... 

Vi ragla ut från krogen vid 23:30 tiden... Vi hade as kul när vi gick hem... Vi busringde och knacka på fönster och sprang och gömde oss, hehehe... Mogna som fan... Väl hemma vid 24 snåret snurra hela världen... Omg!!! Vid det tillfället sa vi bägge vi aldrig mer skulle dricka sprit... Och när kl ringde vid 06:30 lör morgon var vi defentitivt inte snygga... Vi tig ett snabbt beslut att stanna hemma från resan ... 
Sen blev det slapp hela dagen... Hon o soffan, jag på golvet... 
När svenska cupen börja på tv, AIK mot Hammarby drog jag till Helen en sväng för att komma ut i friska luften .. 

Cicci är en gnagare av rang... Och då jag höll på Hammarby (hahaha jättemycket, men fick ju skoja med henne) och för att undvika en Catfight , så valde jag en promenad i Ålabodarna istället ... En liten nostalgitripp 

Där är så vackert och många minnen väcktes till liv.. Shit vad man härjat därnere när man var mella 13-16 år och hittat på bus... Coolt ... 

Hem till cicci igen till 18 för en pizza kväll... Sen drog hon vid 19.. Och jag fick soffan för mig själv .... Mello såklart som laddades upp med glass och godis ... Bakis lördag på hög nivå 
Kungen av Skåne tog sig till final ... Så gött.... Efter det sov jag gott... ;) 

Idag hade lurre match mot Ramlösa .. Träningsmatch .. Och soligt och grannt var det ... Bara kiosk och kaffe som saknades... Vad är problemet 
Matchen sluta 2-2 och jag tyckte det var riktigt bra... 

Hängde sen med hem till Micke , lurre och Bettan och hennes kids på en kaffe-fika ... Tog grabbarna grus med på en tur med bilen, the black pearl ❤️ they like... 
Känns gött att kunna sitta och prata allihopa . Funkar kanon. 

Sen drog jag hem, slappa i soffa , prata med mamma osv ... 
Fick höra att min fina väns morfar hade somnat in under tidig morgon... Livet är tufft ibland ... Alla mina tankar går till dig älskade vän ❤️❤️❤️ 

Sen fyller världens bästa Måns 2 år idag... Lill-chefen... Grattis din lilla fis💕🎈🎈🎉 



Nu ska denna sletna kropp stupa i säng ... Ny vecka, nya tag i morgon,,, kommer bli fantastisk vecka helt enkelt ( need positivitet ) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar